FAR: Lone Sails is a vehicle adventure game. In a unique vehicle you travel across a dried-out ocean following the tracks of a once thriving civilization. Through an array of roadblocks and through hazardous weather you need to keep your vessel going. Where will this journey take you? Are you the last of your kind?
Master your vessel: Maintain and upgrade your vehicle to overcome numerous obstacles and natural hazards.
Discover a unique world: Explore a desolate dried-out seabed, follow the trails of your people and find relics and buildings, that tell the story of a civilization on the run.
Experience an atmospheric journey: Let the sky full of clouds pass by and heed the wind that drives your sails towards the horizon.
A Zombie-free Post-Apocalypse: It’s just you and your machine vs. the big nothing.