Deluxe Edition
The Farmer's Dynasty Deluxe Edition promises Farming Deluxe! In addition to the main game, the "Machine Pack" and the "Potatoes & Beets" expansion will give your farm an extra boost! New tractors, trailers and an additional seeder make your work easier! New vegetable varieties provide more diversity in the field!
Plant, tend, harvest and sell your products at the farmers' market - your AI helpers will support you here as well!