Farming Simulator 19 - Alpine Farming Expansion
Enrich your Farming Simulator 19 experience and reach for the mountaintop with the official Alpine Farming Expansion!
In a brand-new alpine environment, drive and use over 30 authentic vehicles and farming machinery from brands like Aebi, Lindner, Pöttinger, Rigitrac, SIP and more. Widen your horizons in new, lucrative mountain farming activities up on the hills and down in the valley.