Farming Simulator 19 - Rottne DLC
Grow your Farming Simulator 19 experience, adding new forestry opportunities with the Rottne DLC pack! This DLC contains two new vehicles from Rottne, one of the industry’s leading forest equipment companies.
Once you’ve downloaded the DLC, this additional content will appear and become available through the in-game shop. Make sure you have enough in-game currency to buy them!