Fate War
2025's latest epic strategy simulation game! Lead your Tribe in a vast world with dynamic seasons. Survive using your wit and uncover the secrets of a lost god.
In an uncharted mythical world, calamities and monsters ravage the land. Survivors flee to Sanctuary, desperate to awaken the gods that vanished during Rangarok and reclaim their power.
Amidst the relentless cold, the embers of civilization flicker to life on this isolated island. But ravenous Blackforged, twisted by darkness, now stalk the wilds. Malevolent spirits from another time stir with sinister intent, and emboldened rival Tribes harbor ambitions of conquest...
As the Chieftain of your Tribe, how will you rise to the occasion and ensure your Tribe's survival?
Intuitive Simulation Gameplay: Build a thriving settlement of your own on a remote island. Easily manage every citizen's daily life, work, and relationships, and watch as their stories unfold through generations.
Freely Switch Between Modes: Play casually in portrait mode or switch to landscape mode for an immersive experience.
Intricate Gameplay with Dynamic Environments: The shifting of seasons and day-night cycles hold the key to the Tribe's development speed. Master the elements to turn small gains into great victories.
Innovative Combat Mechanics and Systems: Commanders and Lieutenants fight alongside each other in battle. Manage and position four soldier types to outmaneuver foes and turn the tide of battle.
Unique Auction System for Faster Growth: With a fair bidding system on Tribe Bounty, enjoy the thrill of an RPG raid in an SLG title.
Wide Variety of Cosmetic Items: With territory decorations, Hero skins, chat boxes, and portraits, create a Tribe that is uniquely yours.
Open-World Inspired Design with Infinite Possibilities: Original roguelike gameplay where every expedition, from gathering resources to arming your Tribe, brings new excitement.