Fear the Spotlight
Fear the Spotlight is an atmospheric third-person horror adventure with a disturbing mystery to unravel.
Sunnyside High has a dark history. When Vivian enters the deserted corridors for a seance with the rebellious Amy, she suddenly ends up alone, and at the mercy of the monster who wanders the halls. Vivian must avoid its gaze, find her friend, and uncover the disturbing, murderous truth of a decades old tragedy. Fear the Spotlight is a creepy love letter to classic 90s horror experiences with a focus of rich storytelling, puzzle solving, and a tense atmosphere. This is a perfect narrative horror game for those new to the genre.
Fear the Spotlight is the first title to be published by Blumhouse Games, a video games label within Blumhouse Productions focused on championing the most creative and unique takes on the horror genre.