Fell Seal: Arbiter's Mark
Fell Seal: Arbiter's Mark is a turn-based tactical RPG with a focus on storytelling and strategic battles. Unfold a mature story as you progress through hand-crafted scenarios, controlling your own group of Arbiters, with each character customizable from a wide selection of classes and abilities!
● Experience an epic and mature story, unfolding through over 40 story encounters and topped with challenging end-game content.
● Classic tactical combat battles, with rugged terrain and elevation, taking place on beautiful hand-drawn environments.
● A deep and complex class system with over 20 classes and 200 abilities lets you truly customize every one of your characters through the selection of their class, sub-class and passives. Carefully craft the character you envision, be it a versatile generalist, a dedicated spell-caster or a mighty foe-crushing specialist!
● Customize your troops' appearance your way, by selecting their portrait, outfit, colors and overall visuals from a wide selection.
● Equip your army with over 240 pieces of equipment, either purchased, gathered from fallen enemies or created from crafting.