Femboy Loop
Spot the anomalies, choose the right path, and survive the endless corridor. In The Femboy Loop, every floor looks familiar, but one strange detail can send you back.
Femboy Loop is a short psychological anomaly-spotting horror game set inside a strange looping corridor.
Observe the hallway. Look carefully. If something feels wrong, turn back. If everything looks normal, keep moving forward. Every loop may hide a small change: a misplaced object, a distorted sign, a strange figure, a broken reflection, or something waiting where it should not be.
Femboy Loop is not about fighting monsters. It is about paying attention. The corridor wants you to get comfortable. That is when it changes.