Fez
Gomez is a 2D creature living in a 2D world. Or is he? When the existence of a mysterious 3rd dimension is revealed to him, Gomez is sent out on a journey that will take him to the very end of time and space. Use your ability to navigate 3D structures from 4 distinct classic 2D perspectives.