FIFA 23
“There’s a famous saying from former footballer Gary Lineker that “football is a simple game – 22 men chase a ball for 90 minutes – and at the end, the Germans always win.” I want to make a similar assessment of EA’s yearly soccer game: FIFA 23 is a good game – it’s flashy, fun to play, and has a lot of modes – but in the end, you realize it’s mostly the same game you’ve been playing for years.”
“EA and FIFA part company with a game packing fresh content both on and off the park – but FIFA 23 is ultimately hamstrung by a pair of longstanding frustrations.”
“FIFA 23’s slick and dramatic virtual football is fitting for the series’ last hurrah under its long-time name, but familiar frustrations abound, and it still greatly undervalues some of its most beloved modes.”