FIFA 23 Ultimate Edition
Kick off your season with a boost! FIFA 23 Ultimate Edition includes 4600 FIFA Points.
FIFA 23 brings HyperMotion to PC for the very first time, twice as much real-world motion capture making gameplay feel even more real. HyperMotion2 unlocks new features and takes FIFA 23 to over 6,000 true-to-life animations taken from millions of frames of Advanced 11v11 Match Capture. The result brings FIFA 23 even closer to both men's and women's football, making players move naturally all over the pitch.
Build your dream squad and compete in the most popular mode in FIFA, with thousands of players and countless ways to customise your Club. Play on your own in Squad Battles, together in FUT Co-Op, Online in Division Rivals, or against the best in FUT Champions, while connected to the world of football throughout the entire season.
FIFA 23 redefines the Ultimate Team chemistry system, introduces cross-play features**, and presents FUT Moments, a brand new single player game mode with scenario-based challenges themed around real-world events, or FUT Campaigns.
Women’s club football makes its debut in FIFA 23, giving you the chance to play as some of the biggest teams in the world.
Powered by HyperMotion2, the women’s game in FIFA 23 combines dedicated 11v11 match capture with cutting-edge machine learning technology to unlock new, authentic animations specifically for women’s football in FIFA 23.
When playing FIFA 23 on PC, you can use your PlayStation and Xbox controllers to play your way.
This game includes optional in-game purchases of virtual currency that can be used to acquire virtual in-game items, including a random selection of virtual in-game items.