Fire Commander
How would it feel to head a group of firefighters and manage a fire station? Facing the fire and making decisions that can affect the lives of many people? Now you have the chance to experience it in Fire Commander!
From extinguishing fires, to saving people and valuable equipment, experience a variety of environments and dangers, including the risk of a toxic spill. Be free to utilize different vehicles, class specializations and tools. Creatively combining them, discover multiple ways of dealing with any situation. In action, consider such factors as backdraft, smoke, or materials with a different combustion temperature.
The welfare of your crew and the success of the missions depend on your decisions.