Fire On Fight : Online Multiplayer Shooter
"Fire On Fight : Online Multiplayer Shooter" is an old-school PvP and Player vs bot online multiplayer first person modern shooter game with stunning 3D graphics and captivating gameplay.
Fire On Fight: Online Multiplayer Shooter is an action-packed, competitive first-person modern shooter game.
Fire On Fight: Online Multiplayer Shooter is an action-packed, competitive first-person shooter game featuring stunning 3D graphics and immersive gameplay.
Select your unique soldier and weapons from tons of different soldiers and weapons of different classes and styles (Assault, SMG, Sniper, Shotgun, Pistol, Grenades, LMG, Heavy Machine Guns, Grenade Launcher, Knife ....) each one with special combat properties. Customize your own and unique class perks and weapon accessoires (Laser, Sight Scope, Silencer ,Recoil Reducer ....) and jump into the action. Enter the battle and engage in intense team online PvP combat against other players around the world on a variety of great maps.
Play with or against your friends in both online, local or private team death match mode or free for all match mode.
Fire On Fight : Online Multiplayer Shooter is an actively developed shooter game, new maps, weapons, equipments ,perks, characters and skins appear regularly in the game updates, as well as more game modes under development. The developers are improving the game optimization and matchmaking system with each new update, providing the best possible gaming experience for FPS shooter fans.
The game features an advanced bot system that keeps the action going even if player numbers are low. These bots, designed to mimic real players, can move, aim, shoot, crouch, jump, dodge, hide, and camp just like humans. This ensures 5v5 matches at all times, even if no real players are online, making the game always fun and engaging.
Additionally, Fire On Fight offers a private match option where you can play exclusively with your friends. You can also opt to play solo against bots if you prefer a completely AI-driven experience. With continuous updates and improvements, Fire On Fight promises an evolving and exciting FPS experience for all players.