Firestone Christmas Giveaway
Solaine, The Winter’s Grace - a festive, Christmas-themed skin that brings icy flair to your battles.
Blaze, The Undying Flame - an Epic, dark-themed skin for those who command death itself.
These skins are only available through this pack. Once the event ends, they’re gone. Perfect for collectors and anyone who wants to stand out.
Beyond the looks, this pack gives both new and veteran players a powerful head start and long-term progression boost.
You’ll unlock essential resources to strengthen your heroes, enhance your guardians, and advance faster through quests, events, and the main story.
Open 30 Chests (Common, Uncommon, Wooden, and Iron) to gear up your heroes and fill key equipment slots early.
Use 360 Strange Dust to power up your Guardians and push through tougher campaign missions.
Activate 50 Scrolls for temporary boosts or trade them later for permanent power-ups.
Spend 35 Game Tokens to earn long-term Ancient artifacts and account-wide boosts.
Use 6 Temple’s Tokens in the Temple’s Empowerment system to ascend your account’s power, enhancing gold gains, drop rates, and overall efficiency in every new run.
This exclusive pack combines instant rewards, lasting upgrades, and two one-of-a-kind hero skins.