Fishing Planet: BassBoat Explorer Pack
40 000 CREDITS - use your Credits to purchase new tackle, pay for fishing trips, repairs and any other in-game expenses. Spend your credits wisely!
Braid 0.013" (0.32 mm) - Test: 69.4 lb (31.5 kg)Carolina Rig: .030"(0.75 mm); .032"(0.80 mm)