Fishing Planet: Bream Feeder Frenzy Pack
Are you ready for your feeder tournament on Fishing Planet? This limited edition tackle pack includes all tournament-themed collectible tackle items with the true champion’s performance potential!
Are you ready for your feeder tournament on Fishing Planet? This February, the Bream Feeder Frenzy Tour is what all the hype is about! Join the epic hunt, be the one to catch the largest heavyweight breams, and the Title of Feeder Champion is yours! But it won’t be easy. And the right feeder tackle of Bream Feeder Frenzy Pack is your key to success!