Fishing Planet: Daredevil Motorboat Pack
The pack includes the speedy motorboat made of ultra durable rubber and equipped with a Pro level sonar, a super combo of Special Edition rod’n’reel, tons of minnows, a few crankbaits and other fishing equipment that you’ll need for a fantastic day out on the river!
Enjoy a complete on-the-water angling experience with the Daredevil Motorboat Pack to make your fishing adventures more thrilling than ever before.
Complete with 7-Day Pond Passes and Advanced Licenses for six amazing fishing destinations, including the fantastic Sander Baggersee Lake in Germany and the hardcore Akhtuba River in Russia - this pack has everything you need for a truly global motorboat fishing experience!