Fishing Planet: Green Fortune Pack
We have prepared an incredible Green Fortune Pack especially for all St. Patrick's Day fans! This pack includes some great spinning and casting tackle and even the Gold Horseshoe Stringer, which you will need in order to catch the cunning Snakeheads!
We have prepared an incredible Green Fortune Pack especially for all St. Patrick's Day fans! This pack includes some great spinning and casting tackle and even the Gold Horseshoe Stringer, which you will need in order to catch the cunning Snakeheads! The Green Fortune Pack is nothing less than a treasure pot, with emerald- and gold-colored spinners, bass jigs, and poppers ready to attract fish from the water depths! And the cherry on top of this clover-green cake is a trendy Irish cap and an exclusive new flashlight! Rest assured that you will feel the true power of Irish luck when you find 7 POND PASSES in the pack: Everglades, Quanchkin, Sander Baggersee, Akhtuba, Weeping Willow, Blue Crab Island, and Marron!