Fishing Planet: Live Bait Fiesta Pack
This set contains everything you need for both match and bottom fishing: heavy-duty rods with equally powerful reels, the necessary set of tackle, and suitable live fish baits. Get the Live Bait Fiesta Pack and enjoy the tournament!
Are you ready to show your high-level fishing technique in the live bait tournament? Focus on improving your fishing skill, and the Live Bait Fiesta Pack will cover all your equipment needs! This set contains everything you need for both match and bottom fishing: heavy-duty rods with equally powerful reels, the necessary set of tackle, and suitable live fish baits. The set also includes a capacious keepnet for storing a large number of caught fish for a long time. Now you are ready. Get the Live Bait Fiesta Pack and enjoy the tournament!