Fishing Planet: Sport Casting Bass Pack
Sport Casting Bass Pack is just what you need to come out as a winner in any tournament or competition that involves catching some mighty Bass! We put a lot of thought into assembling this Sport Casting Bass Pack, so that you wouldn't have to!
Sport Casting Bass Pack is just what you need to come out as a winner in any tournament or competition that involves catching some mighty Bass! This powerful selection of sportfishing tackle includes the super FarCaster 8' 6" Sport (2.6 m) casting rod and Helios 2000S Sport cast reel that are twice as strong and durable as their predecessors! Not to mention that you also get some of the sturdiest line, a set of hooks, baits and other goodies fit for a real sportfishing champion!
We put a lot of thought into assembling this Sport Casting Bass Pack, so that you wouldn't have to! ;)