Fishing Planet: Sport Outfit Pack
Sports Outfit Pack is a set of stylish sporty outfits and accessories to accentuate your brand new Sports Edition fishing tackle!
Sports Outfit Pack is a set of stylish sporty outfits and accessories to accentuate your brand new Sports Edition fishing tackle! Featuring cool and energetic blak’n’white design, these chic and comfortable SportFishing Series goodies aren’t just a treat for the eyes, but will also provide secure and practical storage for your favorite fishing tackle!
Make sure to get the Sports Outfit Pack to add more drive and competitive spirit to your angling. And may the force of the angling Champions be with you!
This sports series fishing cap will keep your head ventilated and dry while providing storage for up to 4 lures or baits!
A cool and stylish sportfishing jacket from Garry Scott with trendy branded logos as well as storage space for 12 lures or baits and 3 fishing lines!
An ultra durable sports edition black-n-white rod case from Garry Scott will snugly fit up to 5 rods and 5 reels!
This stylish sports edition black-n-white backpack provides storage for up to 7 lines and 50 lures or baits!