Football Manager 2022 Demo
Dynamic, true-to-life management experiences deliver football authenticity like no other game can. You are empowered like never before to develop your managerial prowess and reach elite status.
Football isn’t just about winning - it’s about overcoming the odds and earning your success.
Fighting your way to the top or clawing your way back from the brink; these are the moments that taste sweetest.
Prevail in the moments that matter to turn their dreams into reality and earn your place alongside the managerial greats.
Join the FMFC squad to be the first to get the latest information direct to your inbox.
Lead your club to the top, meeting the board’s objectives and fans’ expectations.
Scour the transfer market for the talents of tomorrow, or look closer to home, creating pathways for your academy players to realise their full potential.
Earn respect on the tactics board, developing a playing style that’s guaranteed to deliver points and that all-important silverware.