Football Manager 2022
No game takes you closer to the dream of being a real football manager. Feel the difference on and off the pitch in FM22, with new ways to develop your team and find your winning edge.
Football management isn’t just about winning - it’s about overcoming the odds and earning your success. Fighting your way to the top or clawing your way back from the brink; these are the moments that taste sweetest.
Utilise the same analytics and reporting methods that real clubs use in the brand-new Data Hub. Create your own custom dashboard packed with powerful stats that’ll help you make smarter tactical and player development decisions to fire your club’s success.
See your stars showcase their skills in better detail than ever before thanks to our improved animation engine. A revamped pressing system and changes to player sharpness means that you can dictate the tempo from the first whistle and benefit from a more authentic flow to the passages of play.
Implement one of the top tactical trends of the last few seasons with the new Wide Centre-Back role. Whether you’ve always favoured three-at-the-back or you see yourself as a natural innovator, you now possess even more tools to overwhelm the opposition as you fill up your trophy cabinet.
Feel the highs and lows of one of the most dramatic fixtures in the football calendar. A redesigned experience replicates the unpredictability of the transfer window’s climax.
New, true-to-life staff meetings allow you and your backroom team to work in perfect harmony. Combining weekly reports on Coaching, Recruitment, Player Development and Staffing provides a level of improved organisation that will help propel your players to new heights.
Craft your ideal managerial look with a redesigned manager creator, level up your transfer market performance with a suite of new scouting improvements and earn the bragging rights against your mates in the improved Fantasy Draft mode.