Football Manager 25
The future starts with FM25. After two decades of innovation, this is year one of a new legacy.
Every career begins with a choice. When it comes to selecting a club, the newly-licensed Premier League raises your immersion to new levels. Compete in the world’s biggest domestic league or break new ground as Women’s Soccer makes its series debut, seamlessly joining the men’s game. One world, one ecosystem.
With this influx of star power, FM25 has more playable leagues and nations than ever before. The largest player database in soccer gaming has been propelled to new heights.
Flex your tactical prowess or uncover your style as you go, unlocking the joy of watching your team play soccer how you want it to be played. Whatever Matchday throws at you, feel the passion of every passage of play with our switch to the Unity engine - FM’s greatest technical and visual advancement for a generation. These are the new foundations for our new era of soccer management.
These spcs allow for the game to be played in 1080p with graphics settings at "Low". 64-bit processor and operation system are required.
These spcs allow for the game to be played in 1080p with graphics settings at "High". 64-bit processor and operation system are required.