LEGACY PASS - YEAR 8 SEASON 4 - FOR HONOR
Heathmoor is inventing avant-garde weaponry. The Y4S4 Legacy Pass brings back 100 tiers of rewards from the Y4S4 Battle Pass. Available during Y8S4 only.
This Y4S4 Legacy Pass is available until March 11, 2025, and is not eligible for refund.