Starter Edition
For Honor Starter Edition gives you access to the story mode, all multiplayer modes, all maps and 6 playable heroes with 3 fully unlocked.
Get the Starter Edition to join the battlegrounds in For Honor, with instant access to all multiplayer and story modes, as well as all maps.
Starter Edition includes 6 playable heroes (instead of 12) with 3 fully unlocked. Other heroes can be unlocked for 8000 Steel each (8 to 15 hours of gameplay depending on how you play).
The Starter Edition is fully compatible with the Season Pass, existing DLCs and all additional content.