Battle Bundle – Y9S2 – FOR HONOR
The Y9S2 Battle Bundle grants access to 100 tiers of rewards, plus 25 tiers of progression for both the Battle Pass and the Legacy Pass.
The For Honor Y9S2 Battle Bundle is available until September 9th, 2025, and is not eligible for refund.