Battle Pass – Y9S2 – FOR HONOR
The For Honor Y9S2 Battle Pass offer does not add any new benefits to the game if you already own the Y9S2 Battle Bundle.
This Y9S2 Battle Pass is available until September 9th, 2025, and is not eligible for refund.