Legacy Pass – Y5S2 – FOR HONOR
The Y5S2 Legacy Pass grants 101 tiers of rewards from the Y5S2 Battle Pass, plus retrofitted items for all heroes to date.
Warriors affected by the drought experience effects of light and mirages. The Y5S2 Legacy Pass brings back 100 tiers of rewards from the Y5S2 Battle Pass. Available during Y9S2 only.
This Y5S2 Legacy Pass is available until September 9th, 2025, and is not eligible for refund.