Forgotten Playland
The Social Hub is a dynamic and interactive place where players can hang out and socialize within the game. Group up with friends (and strangers) and explore the world.
Players control the PlushKyns through a series of imaginative and competitive party games, set within the creative and boundless imagination of the attic. Each party game showcases the PlushKyns’ competitive spirit, ranging from light-hearted fun to subtly sinister challenges.
Start your adventure today, and bring some friends (or foes) along for the ride — See you in the attic!