Forspoken
Lead Frey on an unforgettable journey in her search for a way home after being mysteriously transported to a breathtaking, fantastical land. Unravel the mysteries of Athia as Frey travels through the calamitous Break and discovers how to wield an immense power.
Explore the sprawling realms of Athia, a striking land of remarkable vistas and otherworldly creatures brought to life through stunning graphics and cutting-edge technology.
Take on twisted monsters in magical combat with a wide range of powerful abilities catering to a variety of playstyles – from fast-paced and exhilarating to strategic and methodical.
Scale walls, vault across canyons, leap from dizzying heights, and dash through vast landscapes. Frey's unique abilities allow her to fluidly traverse the open world with ease.