Forspoken Demo
Experience a slice of Forspoken and dive into the Action-RPG with this specially crafted Demo.
Jump into Avoalet's Water Garden and dash through the sprawling Athian landscape with Magic Parkour. Complete 5 main objectives to aid Frey in her quest to find her way home, and discover detours along the way. Combat treacherous foes with an extensive arsenal of attack & support magic.