Frostpunk: Game of The Year Edition
A highly acclaimed survival game, now in Game of the Year edition that grants you access to the full game and all DLCs (The Rifts, The Last Autumn, On The Edge).
Frostpunk - The full version of the highly acclaimed society survival game, which sold over 3 000 000 copies worldwide and won a number of critics awards.
A turning point in the Frostpunk universe. Revealing the restless events of Site 113 and its struggle to construct the generator before the freezing veil shrouds the Earth, this prequel expansion broadens the Frostpunk universe by introducing a new environment, new Books of Laws, and unique technologies, and presents a range of new buildings — all of which let you shape society and the city in unconventional ways.
Expansion tells a story of citizens of New London sent for a special assignment after the Great Storm. It not only opens a brand new chapter set in the Frostpunk universe but also pits you against new challenges and offers unique mechanics, both in the city and on the Frostland map - further enriching the core experience.
Allows you to experience a new level of challenge on a brand new Endless Mode map, where the land itself threatens your survival. Using a new gameplay mechanic, bridge the rifts to access new areas. Expand the city to save your people from the inevitable doom!
Frostpunk Original & Expansions Soundtrack - it's the original soundtrack from the game and DLCs, composed by Piotr Musiał and performed by Atom String Quartet & Sofia Session Orchestra. All tracks mastered and mixed for the digital version of the album, delivered in all popular formats.
Frostpunk Digital Artbook - presents all the unique art from the game as well as the history of people working on the visual design, concept art and inspirations.
Frostpunk is a blend of city-builder, society survival and a strategy game where heat means life and every decision comes at a price. In an entirely frozen world, people develop steam-powered technology to oppose the overwhelming cold. You face the task of building the last city on Earth and securing the means necessary for your community to survive.