When creating the game, we don't want to rely solely on the opinions of the development team. It is extremely important for us to know players' thoughts about various game mechanics. Based on your feedback, we plan to refine specific elements and improve the game together.
The duration of Early Access will primarily depend on your feedback and the number of necessary changes. However, our goal is to leave Early Access within 1–2 years.
During Early Access, we plan to add new locations, loot, mechanics, and even new game modes. We expect the release version to include all core mechanics, the full storyline for the "New Beginning" mode, and a sufficient number of locations to support it.
After the release, we plan to continue adding new modes, mechanics, and storylines.
The current version includes all the necessary basic mechanics and part of the storyline. The main portion of the plot and locations will be added through regular updates.