Fuga: Melodies of Steel 2 - Tail Concerto Sound Pack
The sequel to the captivating tale of Fuga: Melodies of Steel has arrived! This turn-based RPG is back with a ramped up battle system for more strategy, as well as a brand new event system that gives you more thrilling choices to affect your experience!