Fuga: Melodies of Steel 2 - Ultimate Edition
The sequel to the captivating tale of Fuga: Melodies of Steel has arrived! This turn-based RPG is back with a ramped up battle system for more strategy, as well as a brand new event system that gives you more thrilling choices to affect your experience!
The Full Game is also included in the Standard Edition and Deluxe Edition. As well, the Season Pass and Costume Packs are also available for purchase separately, so please be careful not to buy duplicates of an item.
The Ultimate Edition containing the Deluxe Edition and the Season Pass is now available!