Altarian Prophecy
Lead the newly founded Terran Alliance in its first encounter with the Altarian Confederation. You must forge an alliance and unite with them in order to combat the terrifying threats of the Drengin Empire and the Dominion of the Korx. But, beware - just as victory seems within your grasp, an even deadlier threat emerges from the shadows to try and take it away.
Discover the story of the alliance between mankind and the Altarians during a new campaign. Spanning 3 missions, you must do whatever it takes to overcome the Dominion of the Korx and their mysterious masters, the Drath.
Customize your ships with classic ship styles! This DLC includes the Drath and Korx styles.
Explore dozens of classic ship parts and build some of your favorite Galactic Civilizations II ships.