GALAHAD 3093
GALAHAD 3093 is a mech-based hero shooter set in a sci-fi future imbued with Arthurian legend. Choose your Knight, customize their Lance, and fight in 32 player arena combat. Collect mods and weapons to upgrade your Lance and craft your own playstyle.
The Mech of 3093 is the Lance, a high-mobility heavy weapons platform. Each Lance class has its pros and cons in battle, and are highly configurable.
Arm your Lance for the tactical situation, and tune its features with upgrade modules.
Claim your legacy. Each Knight has taken the mantle of a legendary Arthurian figure.
Sure a lone wolf can do a fair bit of damage, but precision teamwork will carry the day. Capture points, destroy enemy generators, lay down defenses. But when the time comes, move with a purpose and capture the next base before the enemy can regroup.
A Lance is already extremely flexible and configurable. Combined with your roster of Knights and their special abilities, find the ideal build to unleash an onslaught your opponents will never expect!