Gangs of Sherwood
Fight the armies of the Sheriff of Nottingham and lead the rebellion, solo or in co-op with up to 4 players. Play as one of the Merry Men, combine your attacks, and free the people in this futuristic dystopia inspired by the legend of Robin Hood.
Gangs of Sherwood is a cooperative action game for 1 to 4 players set in the reimagined world of Robin Hood.
Play as Robin, Marian, Friar Tuck or Little John, four heroes with unique, fully customizable gameplay styles, and set out in search of riches to plunder so you can give them to the poor. From Sherwood Forest to the Sheriff's flying castle, the way forward is blocked by hordes of enemies. Combine the different heroes' combat styles to foil the tyrant's plans and fight performance-enhanced soldiers, formidable war machines and terrifying bosses that you meet as you advance.
Improve your reputation by saving innocent lives and giving your loot to the people in order to unlock new upgrades and even more devastating combos. Spend your remaining gold with merchants to upgrade your equipment and customize your skills to match your combat style.
Land more and more impressive combos and cooperate with the other members of your team to achieve ultra-satisfying combos. Meet up with your friends in your hideout and determine the best strategy to adopt before setting off on missions, then put it to the test on the field of battle.