Garden Gingdom
Garden Gingdom is a single-player, fantasy, resource management game where you brew potions, craft magical items, and serve them in time to your customers in a fast-paced environment.
A peculiar kingdom ruled by a king his named King Ging whose obsession with ginseng has long crossed into madness. (The pun is absolutely intentional.)
His Majesty has decreed that the kingdom’s iconic potion shop must become the envy of every neighboring land. And of course, its only power source? The mystical roots of ginseng.
Unfortunately, the last manager of the shop… left under rather strange circumstances. Rumor has it they mistook garlic for ginseng—an unforgivable crime! And by a twist of fate, you are now the newly appointed manager of this prestigious potion shop. Congratulations—you’re officially doomed!
But don’t worry! You’ve got ambition, determination, and a healthy fear of unemployment. Your mission is clear: manage the shop, cultivate magical herbs, brew wondrous potions, and fulfill King Ging’s increasingly eccentric demands.
Each time, you get fired… only to return in a new disguise and take over the position again. Yes, it’s always you—but with a different look. It’s as if the kingdom is suffering from a chronic shortage of managers.
And King Ging? The man is so obsessed with ginseng that he even renamed the entire kingdom after himself. Because, what, it’s good for impotence? Who knows… He’s like Lord Farquaad from Shrek, if Farquaad had a botanical fixation.