Garden In!
Choose a pot, put some soil in it, and finally plant a seed. The journey can start! Each plant is unique and has different needs. All they need is time, love, and caring — they’ll grow strong and beautiful.
Bring two seeds together inside a hybridization pot and watch how the power of love creates a new bud! Try and discover all the different combinations to complete your herbarium.
Use the many seedlings at your disposal, arrange the environment as you like and make yourself at home. Besides gardening, customize rooms by changing their colors and background; put yourself in the mood.
Garden In! is a crafted with love by Dramatic Iceberg. Everything you see in the game is made and owned by the studio.