Ghost Recon Future Solider: Ultimate Edition
In Ghost Recon Future Soldier join an elite team of highly trained, cut-throat special-ops soldiers. Armed to the teeth with unrivalled combat technology, Ghost Recon takes you to the globe’s most deadly warzones to hunt down the highest value targets.
DISCOVER BREAKPOINT THE LATEST GHOST RECON GAMEEmbody a Ghost, an elite American special operations unit trapped behind enemy lines. You have lost contact with Auroa. A mysterious and hostile island. What happened?
Enhance your Ghost Recon Future Soldier experience with the Ultimate Edition, including the game and the 3 original DLC.
There is nothing fair, honorable, or just about combat. There is only winning and losing—the dead and the living. The Ghosts don’t worry about even odds. They do everything in their power to overwhelm and obliterate the enemy. Future technology is the key to winning an asymmetric battle.
The Arctic Strike Map Pack extends your experience with new multiplayer maps, a new multiplayer mode, new Guerrilla mode co-op map, and six additional weapons to give you the edge over your enemies.
Raven Strike DLC Pack is a throwback to traditional Ghost Recon gameplay. It features larger maps, complex missions and an increased level of difficulty. There are three campaign missions and a new Guerilla Mode map, each playable with up to four players.
The third downloadable content pack for Tom Clancy’s Ghost Recon Future Soldier, Khyber Strike features three new multiplayer maps, a new multiplayer game mode called Takeover, a new Guerrilla Mode co-op map, new achievements, and an increased level cap.
GPU1024 MB DirectX–compliant, Shader 4.0–enabled video card based on nVidia GeForce GTX 460 or AMD/ATi HD 5850 or better.