Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands
Embody a Ghost, an elite American special operations unit trapped behind enemy lines. You have lost contact with Auroa. A mysterious and hostile island. What happened?
Return to a darker Bolivia to hunt La Llorona in a tense free new mission. Experience enhanced gameplay with 60FPS, 4K graphics, quality-of-life updates, new cosmetics, and more!
In a near future, Bolivia has fallen into the hands of a merciless drug cartel. Lead your team of elite soldiers and coordinate raids. Pilot drones and helicopters and drive the wildest vehicles on and off-road as you scour the breathtaking landscapes of Bolivia.
Create your Ghost from scratch and customize your weapons and gear from a library of thousands of different combinations including tactical paint jobs, sleeve tattoos, backpack patches, helmets, and more. Travel in the air and at sea with over 60 different vehicles.
Create a team of up to 3 friends. You can also play PvP in 4v4 class-based, tactical fights: Ghost War.