Ghostrunner: Project_Hel
Fight your way through Dharma Tower to crush the Climbers' rebellion. Beat new levels, defeat new bosses, experience a brand-new story, and play as a new brutal character. Remember, if it moves, it can be killed.
Dive into the brutal and violent story of Hel, the Ghostrunner boss, in the upcoming DLC, Project_Hel.