Ghostrunner Game Bundle
Experience an electrifying cyber thrill ride with the Ghostrunner Game Bundle, featuring the adrenaline-pumping original Ghostrunner and its highly anticipated sequel, Ghostrunner 2.
With this bundle, you'll unlock high-octane action and breathtaking visuals, immersing yourself in the cutting-edge gameplay that defines the Ghostrunner series. Get ready to run, leap, and slash as you embark on a double-dose of Dharma in this must-have cyber ninja experience.
Ghostrunner offers a unique single-player experience: fast-paced, violent combat, and an original setting that blends science fiction with post-apocalyptic themes. It tells the story of a world that has already ended and its inhabitants who fight to survive.
Blood will run in Ghostrunner 2, a hardcore FPP slasher set in a post-apocalyptic cyberpunk future. Become the ultimate cyber ninja and prepare for epic boss fights, improved skills, an interactive story, new game modes, and captivating synthwave soundtrack.