Ghostwire: Tokyo - Spider's Thread Soundtrack
Return to a city taken by the supernatural with Tango Gameworks' bonus soundtrack for Ghostwire: Tokyo. Composed by Masatoshi Yanagi and featuring tracks from the Spider's Thread Update, set the stage as spirits and myth take to the streets of modern-day Tokyo.