Ghostwire: Tokyo - Prelude
Recommended for ages 12+Experience the mysterious events leading into Tango Gameworks’ highly anticipated action-adventure game, Ghostwire: Tokyo! In Ghostwire: Tokyo – Prelude, join the mysterious KK and his gang of supernatural detectives as they investigate an unusual disappearance, only to stumble upon something even more sinister. Build relationships with your team and piece together their stories in this visual novel adventure before taking to the streets of Ghostwire: Tokyo, releasing March 25.