GigaBash - Final Ascension DLC
The flames of justice burn bright blue! This DLC adds "Gaya Gigaman" and "Zargorah", 2 of GigaBash's characters given new forms, new abilities, and a new story mode chapter.
This DLC adds “Gaya Gigaman" and "Zargorah", 2 of GigaBash's characters given new forms, new abilities, and a whole new story mode chapter for Gigaman.
Tremble before the ascension of Zargorah, the Devourer of Stars! This new threat combines the speed of the Demon Star and the might of the Extinction Dragon into one devastating Titan. When he roars, pandemonium ensues!
Gigaman, the Champion of Justice, takes new form as Gaya Gigaman! But his nemesis Zargorah threatens everything he holds dear. What happens when the two clash? Can Gigaman find the strength to stop the end of all things? Find out in the brand new Story Mode for Gigaman!