A Goat FAQ
Any purchase of Goat Simulator 3 editions on the Epic Game Store before September 29, 2023 11:59 pm ET will grant you ‘A Goat’ outfit in Fortnite. The ‘A Goat’ outfit may also be available for purchase in the Fortnite in-game Item Shop at a later date.
Once you have purchased Goat Simulator 3 on the Epic Games Store during the promotion period, log-in to Fortnite with the same Epic Games account any time after September 29, 2022 11:00am ET, and you will have the ‘A Goat’ outfit automatically added to your Fortnite locker.
What happens if I already purchased the ‘A Goat’ outfit in the Fortnite in-game shop and I then purchase Goat Simulator 3 through the Epic Games Store?
You will receive a grant inside Fortnite of 1,200 V-Bucks instead of the ‘A Goat’ outfit.
Do I get to keep the ‘A Goat’ outfit if I refund my purchase of Goat Simulator 3 on the Epic Games Store?
No, if you refund your purchase of Goat Simulator 3 on the Epic Games Store, you will be refunded the cost of your purchase but will lose access to any cosmetics, V-bucks, or other benefits obtained through that offer.