GODBREAKERS
Join forces with friends in fast-paced, chaotic battles. Coordinate your abilities, chain attacks, and take down powerful bosses together. Play solo to sharpen your skills, but the real adrenaline rush happens in co-op.
Weaken enemies mid-fight and absorb their abilities to turn the tide of battle. Charge your energy, take their power, then unleash a Godbreak: a devastating attack that uses the enemy’s own strength against them. Shift your tactics on the fly to overcome every challenge.
Every second counts in Godbreakers. Cancel moves mid-action for precise control in real time. Chain together strikes, dashes, and abilities, unlocking new weapons with runs to keep your tactics evolving.
Shape your combat style by experimenting with builds and unlocking Archetypes, each with their own weapons and traits. Collect powerful items, customize your look and abilities, and refine your identity with every run. Create a team where each member’s strengths complement the others.